Sunday, March 12, 2006

看篮球

我想就这样牵着妳的手不放开 
爱能不能够永远单纯没有悲哀 
我 想带妳骑单车 我 想和妳看棒球
想这样没担忧 唱着歌 一直走 
我想就这样牵着妳的手不放开 
爱可不可以简简单单没有伤害 
妳 靠着我的肩膀 妳 在我胸口睡着 
像这样的生活 我爱妳 妳爱我


Hmm... 能够一起看篮球也不错阿!

*****

A now-regular passenger in my car is now banning Jay while we're driving.

At first, it was, "I'm going to burn you some Tao Ze songs."

Then it became, "Do you have any other CDs in your car?"

Finally, out of frustration: "Wah lan eh! Can you stop this?!"

Hey, I thought you were singing along?!

We ended up listening to Class 95.


It's “看篮球” day for me.

希望有一天你也会再来和我一起看篮球。

No comments: